Assalamualaikum, hai...
Soalan Dari Anonymous? | Alhamdulillah, di atas nikmat yang telah Allah berikan untuk Fiza menulis dan terus menulis. Baru-baru ni Fiza dapat komen dari anonymous atau pengunjung tanpa nama. Tapi, sebelum Fiza menjawab pertanyaannya... Terlebih dahulu Fiza ingin memohon maaf di atas kelewatan Fiza untuk memberi respond. Bukan tak nak layan, cumanya Fiza terlupa. Al-maklumlah sebagai manusia biasa... Ada kalanya kita terlupa. Right?

Memandangkan Fiza ada masa, In Shaa Allah... Fiza akan menjawab persoalan anonymous tersebut dengan sebaik yang mungkin... Dan soalan dari anonymous tersebut adalah seperti berikut :-

Sumber Soalan : Entri Sinopsis Drama Neraka Kasih Maisarah

I am really enjoying the theme/design of your blog.

Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
A number of my blog audience have complained about my blog 
not working correctly in Explorer but looks great in Chrome.
Do you have any tips to help fix this problem?

First things first, Fiza nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi berkunjung dan bertanyakan soalan di blog Fiza. So far, lepas tiap kali bertukar template... Fiza akan cuba run blog menggunakan beberapa browser dan setakat ni Fiza pernah cuba bukak blog Fiza menggunakan internet explorer, chrome dan UC browser. Alhamdulillah... Semuanya dalam kondisi yang sama. Begitu jugak iklan, semuanya Fiza resize ikut kesesuaian gajet. Cuma, bila menggunakan internet explorer, hanya header blog sahaja kelihatan lari sedikit... Tapi, content tetap sama seperti di browser yang lain.

Yang tu... Fiza still dalam proses menambahbaikan supaya ia kelihatan sama. In Shaa Allah, if menjadi... Fiza akan kongsikan tutorialnya di sini.

Untuk Fix problem blog yang tak kelihatan sama tu... Fiza cadangkan tukar template yang jenis rensponsive dan mesra SEO... Tak pun kena edit html code blog. Pendek kata, kena selalu bermain dengan coding. Try and error tu kena ada. Hehe...