Rindu Awak Separuh Nyawa Full Episod 1- 48 | Walaupun dulu tak minat sangat dengan lakonan Uqasha Senrose, tapi bila jalan cerita megadrama rindu awak separuh nyawa menarik, berlakon pulak dengan Syukri Yahaya. Fiza terlayan pulak drama ni dari episod 1 sehinggalah episod 40 semalam.

Megadrama Astro Ria
Sumber Dari IG @sitirosmizahsemail


Dah agak dah drama ni tak akan tamat pada episod 40. Biasanya, kalau sesuatu drama tu nak tamat pihak Astro dah siap-siap tayangkan promosi untuk drama terbaru seterusnya yang bakal menggantikan sesuatu drama tu. 


Tertunggu-tunggu jugak Fiza sebenarnya, tapi takdelah buat andaian yang drama ni akan meleret sampai 8 episod lagi. Paling-paling pun dua ke tiga episod je. Apa-apa pun, anggap jelah episod seterusnya hadiah buat penonton. Kan? Lagipun, sejak kebelakangan ni dah menjadi trend di mana ending sesuatu drama tu bergantung kepada apa yang netizen mahu, tapi apa yang berlaku adalah sebaliknya. Apa-apa pun kesudahan drama ni, kita tunggu sampai final episod. Tak sabar nak tahu kesudahannya.

Cerita best, Fiza pun tak nak ketinggalan untuk kongsikan link video setiap episod di sini. Kena download aplikasi Telegram ye untuk menonton kesemua episod. Dah tak payah risau. Tinggal kita ada masa ke tak untuk menonton. πŸ€£πŸ˜‚πŸ€­

Kat Mana Nak Tengok Rindu Awak Separuh Nyawa?

JOIN LINK/CHANNEL TELEGRAM DRAMA RINDU AWAK SEPARUH NYAWA (MEGADRAMA ASTRO)

Mulai 23 Mac 2021
#RinduAwakSeparuhNyawa
48 Episod| Megadrama Astro Ria
Setiap Hari Isnin-Khamis| 10:00 malam

https://t.me/Rindu_Awak_Separuh_Nyawa2021

Nota Kaki : Ada juga terbaca isu yang drama ni dicop sebagai drama 'sampah'. Allahu Akhbar. Hargailah usaha orang lain. Kalau kita rasa sesuatu drama tu tak baik, jangan pilih untuk menonton. Kita ada PILIHAN. Takde orang paksa pun untuk menonton.

Actually, drama ni banyak jugak pengajaran nya. Tapi tula, kekadang masyarakat lebih memandang benda tak elok daripada baik. Lebih suka cari kesalahan orang lain, daripada melihat dan menilai diri sendiri. Bila kita melihat sesuatu perkara tu dari sisi negatif sahaja, Maka negatiflah hasilnya. Begitu jugak sebaliknya. Masing-masing ada penilaian sendiri. Betul tak?

Latest updated : Boleh tengok full episode di https://sooka.my/en/