Jualan Penghabisan Stok Oleh Revlon Di PG Mall | Layari www.pgmall.my sekarang. Promosi hebat! Jualan penghabisan stok di PG Mall kembali lagi, pelbagai produk ada diskaun secara besar-besaran. Jangan lepaskan peluang keemasan ini ok!. Walaupun pendemik Convid-19 masih lagi melanda negara kita, namun ia tidak menghalang untuk kita membeli-belah. Semuanya di atas talian. Jadi tak perlu nak risiko kan diri keluar untuk mendapatkan barang yang diinginkan. Malah, dijamin barang akan sampai terus ke rumah. 

Fiza pun sejenis manusia yang suka membeli-belah secara atas talian sebab ianya lebih flexible, tak membazir masa dan masih boleh memilih barang kegemaran dengan hanya di hujung jari. Mudah sangat. Kali ni, platform online shopping yang menjadi pilihan Fiza adalah PG Mall.

Kenapa Memilih PG Mall Untuk Membeli-belah Secara Online?

Pertama, untuk pengetahuan semua. PG Mall merupakan satu-satunya platform online shopping tempatan di Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. 

PG Mall

Selain itu, PG Mall juga telah berjaya tersenarai di tempat ketiga teratas untuk platform e-dagang. Ini berdasarkan laporan daripada Iprice. Boleh rujuk link di bawah untuk kepastian yer!

https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

PG Mall

Kemudian, apa yang menariknya lagi tentang PG Mall, ia memberi perkhidmatan untuk membeli-belah dengan sangat mudah. Di mana online shopping tersebut turut menyediakan kemudahan pembayaran secara e-wallet dan payment gateway yang lain untuk pengguna. Boleh rujuk gambar di bawah yer untuk cara pembayaran online shopping PG Mall yang lain.

PG Mall

Jualan Penghabisan Stok Revlon

Tinggal beberapa hari lagi, kita akan melangkah ke tahun 2021. Dan seperti satu kelaziman, setiap penghujung tahun semestinya banyak platform online shopping yang membuat jualan akhir tahun dengan pelbagai tawaran istimewa seperti jualan penghabisan stok. Begitu juga dengan online shopping PG Mall. 

pg mall

Terdapat banyak store di PG Mall yang menawarkannya. Antaranya adalah store jenama Revlon, di mana ia menjual pelbagai jenis barangan kosmetik. Apa tunggu lagi kaum hawa, masa nilah korang boleh borong barangan kosmetik kerana sehingga 31 Disember 2020, Revlon store menawarkan jualan penghabisan stok sehingga 60% potongan harga. Bukan itu sahaja, store ini juga turut menawarkan penghantaran percuma dengan pembelian minimum RM30. Kemudian, korang juga boleh Redeem Coupon dengan kod REVFREE.

Banyak kan, tawaran hebat dari Revlon store.


clearance sales 2020

Contohnya untuk Revlon Super Lustrous Matte Lipstick 4.2 g Purple Aura, di mana harga asalnya RM39.90, selepas pengurangan sebanyak 60%, harganya turun kepada RM19.00. Banyak tu. Kan? Kemudian, diskripsi produk juga turut dinyatakan. Contohnya untuk tarikh luput, berat produk dan jenis produk. Jadi, secara tidak lansung kita akan puas hati sebab segala maklumat yang ingin kita tahu mengenai produk turut dinyatakan. Contohnya, untuk Revlon Super Lustrous Matte Lipstick 4.2 g Purple Aura, ia sejenis lipstik matte dan tarikh luput untuk produk ini adalah pada April 2021. Sekurang-kurangnya, bila dah beli kita boleh labelkan terus expired date padanya.

clearance sales

Kemudian. Ada jugak barang kosmetik seperti hair color yang mana harga asalnya RM29.90. Setelah pengurangan 60%, harga jualannya menjadi RM9.90 je. Selain itu, kandungannya turut dinyatakan di mana produk rambut tersebut bebas dari bahan Ammonia. Tarikh luputnya juga turut dinyatakan. Bagus kan? Malah harga pun murah sangat. Kan? 

Nak tengok lebih banyak produk kosmetik lain dengan harga yang menggila murah. Korang boleh terus melawati laman https://pgmall.my/REVLON-Official-Store

Tawaran sehingga 31 Disember sahaja ya. Apa tunggu lagi. Dah gaji kan. Jom! shopping Di PG Mall. Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman sosial PG Mall di:

Website: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=816
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/
Telegram: https://t.me/pgmallofficial001

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #revlon #clearancesale #freeshipping

Untuk mereka yang belum lagi mendaftarkan diri, boleh sign up guna link ini : https://pgmall.my/register?referralPgCode=fizalinolie@gmail.com

Jom! Shopping.