Giveaway Wang Tunai Dan Template Blogger Premium Blog Hasrulhassan | Assalamualaikum, selamat berhujung minggu semua. Entri kali ni, Fiza just nak berkongsikan satu info berkaitan dengan giveaway yang saudara Hasrulhassan anjurkan. Giveaway bersempena akhir tahun katanye. Kenalah tahu, apakah terma dan syaratnya. Hadiah pun menarik. Nak tahu apa hadiah... Terma dan syarat giveaway tersebut, sila²kanlah klik pada banner di bawah ok!

giveaway akhir tahun
Sumber : Blog Hasrulhassan

Alang² dah bercakap pasal giveaway saudara Hasrulhassan ni, Fiza nak kongsikan jugaklah... Bagaimana Fiza mengenali blog Hasrulhassan, sejak bila dan kenapa suka singgah. Actually, Fiza follow blog dia bermula pada tahun 2011... Tapi, masa tu tak silap blog tersebut dikenali sebagai kakibangku. Cuma, Fiza selalu jadi silent reader... Jarang komen, tapi bila ada masa... Selalu pulak join kontest yang dia anjurkan. Haha...

Kenapa Fiza Suka Singgah Di Blog Saudara Hasrulhassan?

Kenapa ek!
#1. Ilmu Blogging
Ok! First pastinya kerana beliau seorang blogger yang terkenal dengan ilmu blogging. So, banyak jugaklah ilmu yang Fiza pelajari daripada blog saudara Hasrulhassan. Cumanya... Jarang nak praktikkan.

#2. Blog Kemas Walaupun Banyak Ads
Seriously, Fiza suka singgah di blog-blog yang kemas. Entah! Tak tahu kenapa... Dan ternyata blog saudara Hasrulhassan antara blog yang mencuri perhatian Fiza. Suka tengok design blog dia. Susunan gambar pun menarik. Hehe... Boleh pulak gitu kan.

#3. Pembakar Semangat
Haaa... Jangan tak tahu. Mula² berblogging dulu... Bila Fiza down tengok trafik blog jatuh menjunam, Fiza selalu lepak di blog Hasrulhassan... Semata-mata untuk mencari semangat yang hilang. Banyak tips yang dia kongsikan. Jujurnya, ia sangat² membantu.

Diharap tahun baru, adalah rezeki Fiza untuk tersenarai di dalam bloglist orang famous macam saudara Hasrulhassan. Hehe...

Jom! Support giveaway ni. Mudah je syaratnye.