Cerekarama Sabtu Ni, 30 November 2019 | Assalamualaikum, selamat pagi. Sementara mood updated blog masih rajin. Kita updated apa yang patut.

Bisu, Cerekarama TV3 Pada 30 November 2019

Entri kali ni Fiza just nak share tentang telefilem hujung minggu ni. At least, for those yang minat slot cerekarama... Boleh tau dah bayangan ceritanya macam mana... Siapa pelakonnya. Yelah! Kekadang ada jenis orang, baca sinopsis... Then, tahu siapa pelakon... Kalau tak minat. Terus tak layan. Takdelah buang masa right. Betul tak? That why, zaman dah moden ni... Fiza lebih suka google dulu sebelum nak pilih rancangan tv. Kalau sinopsisnya okey... Boleh je layan.

Bisu TV3
Sumber : Myinfotaip

Okey, berbalik kepada point utama Fiza. Based on sumber... Cerekarama Sabtu ni berjudul bisu. Antara para pelakon yang terlibat dalam drama tersebut adalah seperti Elisya Sandha, Dewi Sapri, Kamarool Hj. Yusof, Khatijah Tan dan Syazuwan Hassan.

Berdasarkan sumber jugak, telefilem bisu mengisahkan tentang seorang lelaki bernama Nazim yang menyesal di atas apa yang berlaku, di mana dia tak sempat berjasa dan menunaikan umrah untuk ibunya. Oleh yang demikian, dia mencari calon ibu yang sesuai disedekahkan pakej umrah yang telah diambilnya. Akhirnya, doa Nazim dimakbulkan. Dia terjumpa dengan mak Nong. Adakah hasratnya tercapai? Adakah mak Nong dapat memenuhi hajat Nazim? Semuanya akan terjawab... Sabtu ni, 30 November 2019... Semestinya di TV3, jam 9.30 malam dalam slot cerekarama.

 Sumber  : Myinfotaip

Hurmmm... Korang rasa, sedih tak cerekarama bisu ni?