Agent ABX Terbaru Di Betong Bagi Tahun 2019 | Info the latest kenalah update. Atleast, ianya memberi maklumat kepada mereka yang memerlukan.

Last two weeks, Fiza beli casing untuk tab Huawei di Shopee. Bila tengok, barang di hantar melalui ABX. Dalam hati, siapa pulak agent ABX di Betong untuk kali ni. Last Fiza dapat barang melalui ABX last year, bila tanya kedai Ung tung elektronik... Dorang dah tak jadi agent ABX lagi dah.

Arghh!!! Tunggu jelah kan?

Di Mana Letaknya Kedai Agent ABX Di Betong

Alhamdulillah, petang semalam dapat mesej dari agent ABX. Dia bagi alamat. Area Betong tak susah nak cari. Di jalan Bebangai je pun. Nak lagi jelas, Fiza siap snap banner kedai. Tapi maaflah ye tak jelas. Anak bongsu demam... Dalam kereta. So, ambik gambar pun dari dalam kereta jela. Walaubagaimana pun, Dari jalan... Nampak dah kedai tu. Senang je nak cari.

Agent abx di betong terbaru 2019

Agent abx terbaru di Betong 2019
Alamat Agent ABX Di Betong 2019
Kedai Etiqa Thomas Agency Jalan Bebangai, Betong

So far, barang pun sampai cepat dan dalam keadaan baik. 5 star untuk seller.

Barang Tidak Dituntut Dalam Masa 7 Hari

Ok! Satu lagi, jika barang tidak dituntut selepas 7 hari sms pemberitahuan dihantar, barang akan dipulangkan semula ke parcel hub Sbw/Sibu. So, kena alert ok! Dengan sms yang agent hantar. 

Before Fiza tamatkan penulisan... Just nak bagitau... Fiza tak kan mention nombor phone owner kedai tersebut di sini. Sebabnya, kalau mention... Nanti ramai pulak yang bertanya pasal barang dah sampai ke belum. Tak naklah mendatangkan masalah pada dorang. Diharap fahamlah ye.

Better... Bila korang dapat bungkusan melalui ABX Betong... Just tunggu jela mesej dari dorang. Boleh?

Semoga ia bermanfaat buat korang.

Have a nice day.