Assalamu'alaikum, hai...
Khalifahkah aku, 4 Ogos 2018 | Alhamdulillah, ada masa terluang bolehlah update selalu. Siapa yang selalu singgah blog Fiza, mesti dah tau... Satu hari mesti ada entri berkaitan sinopsis drama di tv. Tujuannya hanya satu... Sekadar memberi info kepada yang mencari. 

Baca sinopsis dulu, nak layan ke tidak... Kemudian, bolehlah decide. Betul tak?


Khalifahkah aku
Kredit : Myinfotaip

TELEFILEM KHALIFAHKAH AKU

Berdasarkan sumber, telefilem khalifahkah aku merupakan cerekarama terbaru menggantikan terlakur cinta suci. Bakal ditayangkan pada Sabtu ni, 4 0gos 2018... 9 malam, semestinya di tv3. Antara pelakon yang terlibat dalam telefilem arahan Hashim Rejab tersebut ialah Wans Ahmad, Aishah Azman, Wanna Ali, Izzy Reef, Fauzi Nawawi dan Datin Ira Ghani.

Baca : Review Terlakur cinta suci

SINOPSIS KHALIFAHKAH AKU

Berdasarkan sumber, cerekarama khalifahkah aku mengisahkan tentang Fatah, anak kepada tokoh perniagaan terkenal, Dato' Amran dan Datin Marissa. Papa dan mamanya sentiasa sibuk dengan urusan dunia dan kerap alpa dalam urusan ibadah seharian seperti bersolat.

Hurmmm... Based on sinopsis, sepertinya cerekarama tersebut berunsurkan islamic. In shaa Allah, jika berpeluang bolehlah tengok. Kekadang, ada cerita islamic yang mampu menyentuh jiwa para penonton. Kan...

Save the date ok.

#Cerekaramaterbaru
#Telefilemterbaru
#Khalifahkahaku