Assalamu'alaikum...
Alia dan ayah dah tido. So, peluang aku untuk update belog. Hurmmm... Malam ni seperti dalam perancangan dan saat-saat yang ditunggu. Aku dan en. Hussien menonton ler rancangan MasterChef Selebriti Musim ke-2

senarai selebriti MasterChef musim 2,
Sumber gambar adalah daripada laman www.mstar.com.my

Tangkapan pertama en. Hussien... Mesti happening this program sebab ada Anot, Shani, Yassin, Cik Ta, Satyia, Kencana dan lagi-lagi Datuk Aznil. Memang meriah kawww kaww... Untuk warming up... Mereka di suruh memasak pada firasat mereka... Tentang apa pasangan dalam gambar ber'frame mereka dapat. Datuk Aznil dapat gambar Anot... Anot pulak dapat gambar Datuk Aznil. Hehe... Macam dah berjanji.

Tapi... Kesian Datuk Aznil terkena minyak time memasak. Mula-mula ingatkan teruk rupanya berlakon. Sikit jer...

Kemudian dalam cabaran pertama hanya 6 orang peserta sahaja dipilih untuk dirasai masakan mereka. Yang uniknya masakan kencana... Siap para juri komen lagi. First time tengok orang masak guna periuk tanah. Interesting right?

Tapi... Sayang seribu kali sayang... Aku terpaksa tunggu siaran ulangan MasterChef Selebriti 2 untuk hari pertama first week Hujan lebat... Apalagi Astro meragam ler jawabnya. Aku sempat tengok sampai juri komen masakan Kencana sahaja.

Hujan satu rahmat. Nak buat macam mana... Tido ler jawabnya.

Apa-apa pun selamat malam. Pada yang sudi singgah jutaan terima kasih aku ucapkan. Dan... Jangan malu, jangan segan. Kalau ada masa singgahlah lagi. ^_^.

Sekian. Wassalam...