Assalamualaikum,
Selamat Pagi.

Jin merupakan telefilem terbaru yang bakal ditayangkan pada Sabtu ini, 20 November 2021 jam 9 malam di Astro Citra saluran 108.

Drama arahan Jamal Khan dan di bawah Arie Zaharie Production, Knack Knack Studios ini juga akan menampilkan barisan pelakon seperti Fadhli Masoot, Eric Fuzi, Wany Hasrita, Dato Jalaludin Hassan, Tuan Asmawi dan Haeriyanto Hassan.


Sumber dari bambam_studios

SINOPSIS JIN

Telefilem Jin ini mengisahkan tentang seorang content creator bernama Ray yang telah membawa diri untuk mencari ilham di sebuah resort, kawasan pedalaman.

Kemudian, dia bertemu dengan Jin yang terperangkap di dalam resort tersebut. Satu persatu rahsia dirungkai, namun segala rakaman itu memerlukan 'perjanjian' untuk disiarkan. 

Adakah Ray terjebak dalam perjanjian tersebut? Kenalah tunggu masa tayangannya lusa jam 9 malam di Astro Citra untuk mengetahui kesudahan jalan ceritanya. 

Nota Kaki : Lama betul Fiza dah tak layan cerita-cerita seram di Astro Citra. Yelah! Haritu masa PKP 3.0, takde telefilem terbaru ditayangkan. Asyik ulangsiar je. Sudahnya, malas nak tengok. Bila semalam masa scroll Instagram, ternampak @bambam_studios update tentang telefilem ni. Tu yang laju-laju update jugak. Macam menarik je jalan ceritanya. Kan?

#TelefilemTerbaru
#TelefilemAstroCitra
#Jin