Love Quote Dari Akansha Gulia

Assalamualaikum, hai...
Love Quote Dari Akansha Gulia | Walaupun weekend tak ramai yang update blog, tapi Fiza tetap jugak nak update blog. At least niat nak menulis satu hari, satu entri tercapai. In Shaa Allah...

Actually, Fiza suka kumpul pelbagai quotes dari seluruh pelusuk dunia. Fiza sukakan quotes, lagi-lagi quotes yang boleh memberi aura positif dalam diri... Dan kali ni, Fiza nak berkongsi love quote dari Akansha Gulia from India.

Love quote dari Akansha Gulia

If love is the disease, then love is the cure too...

Yang mana membawa maksud... Jika cinta adalah penyakit, kemudian cinta jugaklah penyembuhnya. Menarik dan Mendalam maknanya kan?

Yup!!! Dalam kehidupan seharian kita pun, pelbagai isu semasa yang melibatkan kisah cinta. Ada yang sanggup bunuh diri kerana cinta, ada jugak yang sanggup minum racun dek kerana cintanya ditolak... Itu adalah contoh penyakit apabila terlalu mencintai seseorang. Pendek kata, Sanggup buat apa sahaja demi cinta. Kan?

Namun, jika cinta itu menjadi penyakit yang mana tak boleh nak move on... Banyakkan berdoa, sebagai seorang muslim... cinta pada Allah itulah yang terbaik. Bila kita mencintai Allah lebih dari segalanya... In Shaa Allah, apa jua ujian yang mendatang... Pasti akan dapat dilalui dengan penuh tenang. Percayalah... 

Betul tak?

Post a Comment

0 Comments