Assalamu'alaikum, hai...
Minggu Suku Akhir Gema Gegar Vaganza musim 2/2018 | Permulaan konsert minggu kelima begitu syahdu dengan bacaan Ayat Al-Quran oleh adik Aqil. Namun, kesyahduan itu terserlah lagi dengan persembahan ustaz, Siti Nordiana dan Fikri Ibrahim dengan lagu Assalamu alayka.


Minggu separuh akhir

Minggu suku akhir takde yang menarik sangat. Cuma tertunggu-tunggu akan kemunculan Mambai,  Adeep Nahar dan Mamat Exist dengan lagu untukmu ibu. Allahu Akhbar... Allah itu Maha Besar, kebetulan ibu Abang Farahin jugak meninggal hari Selasa... Pastinya cukup tersentuh dengan lagu tersebut.

Anugerah gema kasih kembali ke tangan Adeep Nahar seperti Fiza jangkakan. My favourate peserta, haruslah sokong. Tema minggu separuh akhir nanti adalah gegar gema impian.

SENARAI PESERTA DAN LAGU UNTUK MINGGU SEPARUH AKHIR GGV2

Kemudian, berikut adalah senarai lagu dan artis pilihan untuk  minggu ke-5 iaitu Minggu separuh akhir gema gegar vaganza 2 :-

Inteam - Semalam yang hangat
Awi rafael - Peristiwa Subuh
Hazwani dan heliza -  Kau di hatiku
Devotees - Perpisahan terasing
Adeep Nahar - Hingga ke jannah
Mestica - Hikmah Kembara
Fitri Haris - Di matamu
Brothers - Pengasih

Bermakna tiada penyingkiran untuk minggu suku akhir. Last sekali, pada minggu separuh akhir nanti... Siti Nordiana, Fikri Ibrahim dan Fakhrul Radhi selaku hos akan menyanyikan lagu berjudul Bismillah. Every weeks dah tengok GGV2. So, memang tak tengok lah Semalam filem 6 (enam).


#GemaGegarVaganza2
#AdeepNahar
#MingguKe5GGV2
#MingguSukuAkhirGGV2