Assalamu'alaikum, hai...
Minggu ke - 3 Gema Gegar Vaganza musim 2/2018 | Alia dan Ain dah tidur. Apalagi, ambiklah peluang berdua layan GGV2. Hehe. Minggu ketiga ni Siti Nordiana, Fakri Ibrahim dan Ustaz Fakhrul Radhi mendendangkan lagu berjudul Islam agamaku. Tema minggu ni adalah bukan biasa-biasa. Manakala, Star of the week disandang oleh Fitri HarisPemenang gema kasih untuk minggu ketiga pulak... Jugak disandang oleh  Fitri Haris.

[ Baca entri berkaitan?  ]

Tak sangka group pertama, Hazwani dan Heliza bawak lagu Jampi versi dorang... Memang best. Tak sangka la... Menjadi lagu Jampi dorang ubahsuai. Tapi, tak kurang jugak persembahan Adeep Nahar dengan lagu berjudul perjalanan... Sangat menusuk kalbu. 

SIAPAKAH YANG TERSINGKIR PADA MINGGU KE-4 GGV2

Ippo Hafiz tersingkir pada minggu ke-4 GGV
Kredit Gambar : Star2.com

Manakala Ippo Hafiz... Malam ni dia tersingkir. So, minggu ke-4 nanti... Hanya 9 peserta akan berentap dengan lagu yang dah ditetapkan.

SENARAI 9 PESERTA DAN LAGU UNTUK MINGGU KE-4 GGV2

Inteam - Damba cintamu
Awi rafael - Doa
Hazwani dan heliza - Puji-Pujian
Devotees - Rasulullah
Adeep Nahar - Sesungguhnya
Mestica - Sumayyah
Fitri Haris - Di pondok kecil
Farah Asyikin - Insha Allah
Brothers - 25 Rasul

Last sekali, lagu untuk hos adalah berjudul Intifada dan Tema minggu ke-4 nanti adalah gema yang dirindukan. pada Fiza, this week sama je macam minggu-minggu lepas... Kebanyakkan persembahan dorang... Biasa-biasa je. Mungkin ada yang simpan untuk final nanti? Rasa-rasa korang la, siapa yang bakal bergelar juara GGV2?...

Kalau Fiza, Fiza suka dengar Adeep Nahar nyanyi... Every weeks, dia akan bawak lagu dengan penuh perasaan dan ada kelainannya... Semoga Adeep Nahar mencapai targetnya. Aamiin... 

#GemaGegarVaganzaMusim2
#GGV2