Assalamu'alaikum, hai... 
Alexa rank 9 Mac 2018 untuk blog Fizacrochet | Alhamdulillah, kalau dulu alexa rank blog Fizacrochet lansung tak tersenarai... Kosong. But now, berada di ranking 67,103 di Malaysia. Kira oklah kan. 

Alexa rank blog Fizacrochet Mac 2018

Haha... Pepagi dah update ranking. Apa kes? Bukan nak riak. Pepagi, kita kena cari mood. So, entah tetiba pagi tadi tangan gatal nak check alexa rank... Padahal sebelum ni takde rank pun. Biasalah... Bila tengok blogger lain update pasal Alexa rank dorang... Fiza pun tak mahu ketinggalan... Nak jugak tengok kita punya alexa rank. At least, kita akan tahu sejauh mana perkembangan prestasi blog sendiri... Kan? 

Lagipun, pada Fiza... Alexa rank jugak amat penting untuk menentukan popular ke tidak domain blog kita di carian. Semakin kecil jumlah rank, maka semakin bagus... Dan ia bergantung kepada traffik yang berkunjung ke blog kita... Kalau setiap hari traffik semakin meningkat... Maka secara automatik... Rank alexa jugak turut berubah... Menjadi semakin kecil nilainya. 

Moga next checkup.. Alexa rank blog Fiza di bawah 50, 000. Nanti kita tengok yer. In Shaa Allah... Mulai harini, setiap hujung minggu... Akan Fiza updated alexa rank terkini untuk blog Fizacrochet.

Kalau korang nak check alexa rank blog korang. Klik DI SINI

Korang dah check ke alexa rank korang? Mesti lagi hebat dari blog Fiza kan... 

apa-apa pun, selamat pagi semua. Have a nice day 😊