:: Setelah Sekian Lama.... ::

Hola,

Lamanya meninggalkan dunia blog. Entah! tetiba jer hari ini dengan semangat dan keizinan kesihatan yang baik, aku teringin nak mengemaskinikan blogku... Alhamdulillah. Mungkin juga hujan dari malam sampai ke pagi ini juga kot yang membuatkan aku bersemangat untuk mengemaskini.... Hehehe.

Apa-apa pun selamat pagi semua dan belum terlambat jugak kan nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri dan mohon ampun dan maaf andainya ada terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita di dunia nyata mahupun di alam maya.

Alhamdulillah... Kini kesihatanku kembali pulih... Syukur ke hadrat Ilahi. InsyaAllah, aku akan kembali ke dunia blogging dan menziarah blog kawan-kawan yang dah lama aku tak jengah... Rindunya rasa....



Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. mmg sekian lama akak..hehe..selamat hari raya..

    BalasPadam
  2. Salam Syawal 1432 H & Maaf Zahir Batin...

    BalasPadam
  3. akak ! lamanya xmai belog nih.
    sama la kita,dh kureng berbelog skang.
    malasss !__!

    BalasPadam
  4. Faiz : Selamat Hari raya gak Faiz =)

    BalasPadam
  5. Solomolo : Selamat hari raya gak Solo =)

    BalasPadam
  6. Aniswany : Hehe... Tahu takpe. Hik3. Akak lagi lah, lama dah blog bersarang... Rindu dah ngan korang =)

    BalasPadam
  7. rindu dengan penulisan fiza.selamat hari raya yer.welcome back fiza..:)

    BalasPadam
  8. Puan Kutu : Fiza pun rindu gak ngan Muni. Thanks Muni. Selamat hari raya gak =)

    BalasPadam
  9. muni dtg lg nie..mana entri baru?hehe

    BalasPadam

Terima Kasih! Kerana sudi memberi komentar di blog Fiza. Komen yang baik-baik aje. 😊😆👏#budibahasabudayakita

fizalinolie@gmail.com