:: LAMANYA MENYEPI DARI DUNiA BLOG ::

Hola,

Keheningan petang yang mendamaikan membuatkan perasaan aku tetiba jer nak updated blog. Lamanya aku biarkan blogku bersarang. Semuanya setelah aku disahkan mengandung 2 minggu yang lepas. Kesihatan aku kurang mengizinkan untukku menaip kata-kata. Hurmmm... Mungkin itulah pengalaman buat ibu mengandung.

Alhamdulillah ya Allah kerana telah memakbulkan doa hamba-Mu ini. Setelah setahun usia perkahwinanku... Akhirnya aku dikurniakan rezeki yang aku anggap tidak ternilai harganya sebagai tanda kasih dan sayang kepada pasangan bergelar suami isteri.

Hehe... Tapi lucu jugak pengalaman pertama mengandung yer... Rasa macam tak percaya pun ada. Tapi, hakikatnya bila rasa pening dan loya itu yang membuatkan aku rasa tak selesa dan malas nak updated blog. Huhhh!

Namun, buat teman-teman yang sudi berkunjung ke blog Fiza... Thanks yer. InsyaAllah, andainya kesihatan Fiza mengizinkan akan Fiza berkunjung ke blog korang.




Post a Comment

10 Comments

  1. tahniah ye akak ye...wah...da lame x mlawat blog akak... :)

    ReplyDelete
  2. congrate fiza..mmg dh lma tggu berita baik nie..take care yer..;)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Tahniah puan Fiza. :)

    ReplyDelete
  4. Congratulation fiza... Seem it 1st, so take care yourself & fetus.. Don't do hard work & don't control your crave too..

    ReplyDelete
  5. semoga semuanya berjalan lancar

    ReplyDelete
  6. http://diaryizzara.blogspot.com/2011/07/ga-sempena-ulangtahun-ke-empat.html

    tag kak fiza

    ReplyDelete
  7. tag akak

    http://simpleas-fai.blogspot.com/2011/08/ga-kad-raya-duit-raya-fairus-ibrahim.html

    ReplyDelete
  8. Thought I would comment and say neat theme, did you make it for yourself? It's really awesome!

    ReplyDelete
  9. Tahniah Puan Fiza. Semoga puan diberi kesihatan yang baik dan anak yang bakal lahir itu juga sihat dan sekuat ibunya juga :)

    P/s: Selamat hari raya, Maaf Zahir dan Batin..

    ReplyDelete

Terima Kasih! Kerana sudi memberi komentar di blog Fiza. Komen yang baik-baik aje. #budibahasabudayakita

fizalinolie@gmail.com