Assalamualaikum,
Selamat Pagi.

EPISOD 40, SARAH KELUAR DARI RUMAH NAZRIL | Pejam celik, Pejam celik... Semalam Rindu Awak Separuh Nyawa dah pun masuk episod 40. Lagi 8 episode, drama tersebut akan melabuhkan tirai. Semalam punya episode... Sarah nekad nak keluar dari rumah Nazril. Dia berlakon dengan Qis konon-kononnya dia tak mengandung... Ada pulak si Huda yang menjadi pengadu domba, tak habis dengar perbualan Qis dan Sarah... Dia dah mengadu pada Nazril... Sudahnya, Nazril begitu marah terhadap Sarah... Sampaikan dia sanggup melarang Sarah daripada makan bubur durian yang dia masak kan.

Info

Sebelum Sarah balik KL, Sarah nak ke rumah Kak Munah. Malangnya rumah Kak Munah terbakar. Sarah cuba selamatkan Mah dan Munah. Tapi, Munah tak dapat diselamatkan.

Dalam kebakaran tersebut, Sarah dikatakan terkorban sama. Adakah Nazril dapat menerima kenyataan yang Sarah turut meninggal dalam kejadian tersebut? 

Nazril dimasukkan ke hospital gara-gara pengsan sewaktu kebakaran. Begitu juga dengan puteri. Masih lagi di hospital.

Sementara Qis dan Aidil masih lagi di rumah Nazril. Di situ Aidil sempat menasihati Huda. Tapi, malangnya Huda masih angkuh untuk meraih cinta Nazril. Adakah dia berjaya menambat hati Nazril. Nak tahu apakah kesinambungan ceritanya, tunggu next episod Okeh. 

Rasanya tu jela highlights kisah dalam episode 40 yang Fiza nak share. Ada masa... Nanti Fiza akan update yeah. In Shaa Allah...

#RASN