Assalamualaikum. 
Good Afternoon

Angkara Dendam, Telefilem Terbaru Di Astro Citra | Kalau last weekend, kita disajikan dengan drama bercinta dengan jin. Telefilem berunsur seram romantik. Manakala malam ni pulak lebih kepada dendam. 

Nantikan telefilem Angkara Dendam yang akan bersiaran pada Sabtu, 2 Januari 2021 jam 9:00 malam di Astro Citra dan Citra HD. Telefilem Angkara Dendam menampilkan pelakon pelakon hebat seperti Elizad Sharifuddin, Amerul Affendi, Marissa Yasmin dan ramai lagi.

Telefilem Angkara Dendam diarahkan oleh pengarah Feroz Kader dan diterbitkan oleh Motiofixu Sdn Bhd & SilentKaiju Studio. 
Jika dilihat pada clue yang dinyatakan oleh Amirul di dalam twitternya, dalam drama ni dia bawa dua watak dalam satu tubuh. Adakah drama ni seperti drama misteri mona yang begitu penuh dengan tanda tanya. Macam best je kan? 

Telefilem 2 Januari 2020

INFO TELEFILEM ANGKARA DENDAM 

Telefilem : ANGKARA DENDAM 
Waktu Siaran : 2 Januari 2021 (Sabtu), jam 9:00 malam 
Siaran TV : Astro Citra HD 108 & SD 128 Pengarah : Feroz Kader 
Produksi : Motiofixu Sdn Bhd & SilentKaiju Studio 

PELAKON TELEFILEM ANGKARA DENDAM 

Amerul Affendi 
Elizad Sharifuddin 
Marissa Yasmin 
Sahronizam Noor 
Mazlan Mokhtar (Lan Shiro) 
Jeri Ariffin 

SINOPSIS ANGKARA DENDAM 

Angkara dendam mengisahkan Khomein yang cemburu pada kembarnya Tehra kerana ibubapa mereka memberi kasih sayang dan perhatian yang lebih kepada Tehra sehingga dia merancang sesuatu untuk mengubah segalanya.




#CitraExclusive 
#AstroCitra
#dramabergandaganda #setiaprumahadakisah