Assalamualaikum, hai...
Nuffnang Tak Berkuburlah | Dulu ingatkan tak boleh dah jana income dengan Nuffnang. Tapi, bila baca entri blogger semalam dan ada yang dapat buffered earning. Tangan pun gatal nak check akaun Nuffnang.

Alhamdulillah, dapat jugak cpuv pada penghujung 2018 walaupun hanya satu sahaja. Mungkin permulaan yang baik untuk tahun 2019 kan. Siapa tahu. Hehe...

Walaupun dah ada google adsense, Fiza still letak iklan Nuffnang di blog. Harap-harap next year banyaklah campaign akan wujud. Kan!

Cpuv Gamuda Land Disember 2018

Rindu nak jana income dari Nuffnang. Last Fiza cashout bulan 7 2018. Apa-apa pun semoga lepas ni, iklan nuffnang semakin banyak la kan.

Untuk iklan kali ni, Fiza dapat iklan cpuv dari Gamuda Land di mana ia merupakan sebuah syarikat kejuruteraan, hartanah dan prasarana di Malaysia. Nak tahu lebih lanjut berkaitan hartanah, bolehlah klik iklan tersebut.

Tapi, ada ke tak cpuv... Itu bukan penghalang untuk Fiza terus menulis. Cumanya, untuk bulan ni... Banyak sangat tak update. Al-maklumlah, bila suami dan anak-anak cuti... Blog pun turut bercuti. Haha...

#cpuvdisember2018
#Nuffnang