Assalamualaikum, hai...
Maharaja Lawak Mega (MLM) Musim Ke-7 | Harini Jumaat, 2 November 2018... Rancangan MLM bagi musim ke-7 akan mula disiarkan di Astro Warna 132 dan Astro Mustika HD, Jam 10 malam. Save the time ok!

MLM Musim Ke-7 2018
Kredit : https://www.mysumber.com/peserta-mlm.html

Siapakah Pengacara MLM 2018?
Ok! Based on sumber, pengacaranya tetap orang yang sama iaitu Dato' AC Mizal. For me, tak perlu tukar pun pengacaranya... Sebab, Dato' AC Mizal sangat sesuai. Pendek kata, the best la dia jadi host rancangan ni. 

Senarai Para Peserta MLM Musim Ke-7?
Untuk senarai peserta MLM pulak... Kali ni kalau menurut sumber, banyak group dari MLM sebelumnya kembali berentap dan hanya untuk peserta solo sahaja yang muka baharu Fiza tengok. So, berikut adalah antara senarai para peserta yang akan bertanding...

 |   Peserta Berkumpulan  
  1. Zero » Atu, Sharif & Syaiful
  2. Bocey » Abam, Fad & Achey
  3. Shiro » Ajak & Sharul
  4. Joras » Rahim, Joey & Ropie 
  5. Abata » Wannawala, Alham & Ilham
  6. Kiut  » Shendo, Niezam & Tapai
  7. Chilok » Achok, Kamal Sumbu & Chiwan
  8. 2B » Man & Weera
  9. Puteh » Mamak & Ali
  10. Taman » Tauke & Man Posmen
  11. Masin » Mamat, Vicha & Jiggy
  12. Abioso » Amin, Sarip & Mama

      Peserta Solo   
  1. Dany Beler
  2. Hilmy Ashley
Seperti tahun-tahun sebelumnya, peserta yang menjadi pilihan Fiza adalah kumpulan #Bocey. Semoga mereka menjadi juara untuk MLM Musim ke-7 kali ni. Diharapkan para peserta MLM kali ni jugak, lebih lawak dan ada pembaharuan dalam persembahan... Sebab, kalau last year punya MLM, pada Fiza persembahan dorang kurang ummmphhh walaupun lawak... Pendek kata, takde yang menarik sangat. That why last year punya rancangan Fiza banyak skip tengok... Tengok pun minggu-minggu nak ke final je. Jahat kan! 

Korang layan tak MLM?