Assalamualaikum, hai... 
Tempat Ketiga Shopathon Blogger contest | Alhamdulillah, tadi masa tengah mengait kotak tisu tetiba bunyi notification email. Tak sangka dapat tempat ketiga untuk contest lazada haritu. Dapatlah voucher shopping RM150. 

Tempat ketiga

Actually, tak pernah pun mengharapkan kemenangan. Suka join... Kalau menang tu, alhamdulillah... Rezeki namanya kan. Begitulah antara lain faedah menulis blog... Selain dapat income dari job reviews, pengiklanan... Menyertai contest juga adalah salah satu aktiviti dalam dunia blogging yang cukup menyeronokkan. 

Cuma tu jelah... MASA. Kekadang, kekangan masa jugak menjadikan keinginan nak join mana² contest turut terbantut. Lagi² anak-anak Fiza yang suka sangat mengusik "asyik² main handphone"... Kau rasa... Padahal dorang Fiza larang untuk guna handphone. Untuk elak dorang anggap kita ni sebagai cakap tak serupa bikin... Baik hadkan penggunaan handphone di depan anak-anak. So far, setakat ni... Cuma ada masa tertentu je dorang akan main phone. Tu pun, handphone ayah dorang yang akan jadi mangsa. 

Biasalah... Dengan ayah, semuanya dorang dapat. Tapi tidak dengan ibu. Fiza bukannya apa... Kalau dua² dorang senang nak dapat... Maknanya, meraka takde rasa takut untuk mintak. That why anak² mudah nak meragam. Kang, kita pulak terpaksa ikut apa je dorang nak. Bukannya tak boleh... Tapi banyak padahnya. 

Eh! Cerita pasal handphone pulak... Padahal tajuknya pasal contest. Haha... 

Hakikatnya, bila kita suka akan sesuatu pekerjaan yang kita buat... In Shaa Allah, output yang kita dapat pun pasti berguna. 

Wallahualam... 

Nota sekadar berkongsi rasa gembira. Bukannya nak menunjuk, tapi nak share... Bahawa tak rugi sebenarnya bila kita menyertai contest.

Apa-apa pun, terima kasih buat #teamlazada kerana memilih blog Fiza tersenarai dalam 3rd prize Shopathon Blogger Contest 2018.