Assalamualaikum,
Selamat Malam.

Aku Bukan Bimbo | Drama adaptasi novel terbaru yang akan menggantikan drama isteri vs tunang. Bila akan disiarkan? Berdasarkan iklan di tv. Drama aku bukan bimbo akan mula diulang siar pada 29 Oktober 2020, setiap Isnin hingga Khamis... Jam 3-4 petang, semestinya di Astro Ria. 

Antara barisan pelakon yang membintangi drama adaptasi daripada novel Bimbo karya Rin Ahmad... Adalah seperti Shaheizy Sam, Nadiya Nisaa, Zahiril Adzim, Afifah Nasir, Bell Ngasri, Shakilla Khoriri, Ardella Aryana dan Falisha Crossley.

Then, mesti ada yang mencari maksud Bimbo right. Fiza pun tak tahu sebenarnya... Apakah maksud Bimbo?... Sehinggalah Fiza dapatkan maksudnya di google. Berdasarkan info yang Fiza baca di mykamus.com, bimbo bermaksud seorang perempuan yang cantik, tapi kurang cerdik.

Drama terbaru
Kredit to Azhan.co

SINOPSIS DRAMA AKU BUKAN BIMBO

Berdasarkan laman kepalabergetar2u, drama aku bukan Bimbo mengisahkan tentang dalam kehidupan Elsuraya, hanya seorang lelaki yang dinantikannya. Bukan bakal kekasih, jauh sekali bakal suami. Tetapi, seorang lelaki yang menyebabkan nyawa keluarganya diragut kejam. Dia ralat kerana tidak dapat bersama dengan keluarganya dan memegang status anak yatim piatu kerana lelaki itu. Siapakah lelaki itu sebenarnya? Adakah Azad? Siapa Azad? 

Nak tahu kenalah tunggu ulang siarnya next week. If suka layan youtube... Bolehla try layan kat situ je. Kan?