Assalamu'alaikum, hai
Satu hari hujan harini... Jadinya... Duduk rumah tanpa ada sebarang perancangan. Masa hanya dihabiskan untuk melayan karenah Alia dan menonton tv.

Sumber gambar daripada google image

Siap layan drama tamil berjudul Enthiran lagi. Haha... Tapi kan, jalan ceritanya memang best. Gandingan hero dan heroin yang aku minat... Iaitu pelakon Super Star Rajinikanth sebagai Profesor Vassegaran dan Aishwarya Rai Bachchan sebagai Sana.

Ceritanya mengenai perjuangan Profesor Vassegaran untuk mengawal ciptaannya, robot android yang perisiannya telah dinaik taraf dengan memberikan keupayaan untuk memahami emosi manusia. Rancangan Profesor Vassegaran mengalami kegagalan apabila robot itu jatuh cinta dengan tunangnya, Sana dan mengakibatkan kemusnahan kepada dunia apabila robot tersebut jatuh ke tangan pesaingnya, profesor Bora.

Namun... Di penghujung cerita, Profesor Vassegaran mampu mengawal semula robot tersebut dan kembali kepada kehidupan biasa... Walaupun pada dasarnya... Dia sedih untuk memusnahkan ciptaannya.

Bestla jalan ceritanya. Aku suka. Hehe... Even, kekadang ada iklan dari Alia. Macam-macamlah dia mintak kalau tengok kita menonton tv. Sabo jelah.

Abis menonton jam 5 petang, terus mandikan Alia. Takut kesejukan pulak kalau lewat mandi. Sepanjang harini... Hujan wehhh...