Gelagat Alia Di Saat Kami Menonton TV



Assalamu'alaikum...
Kisah semalam yang baru sekarang berpeluang untuk aku catatkan ^_^. Sedang aku dan hubby khusyuk tengok tv menunggu keputusan rasmi pilihanraya ke-13. Alia pulak dok sibuk bermain dengan bayang-bayangnya di depan pintu bilik.

Menyempat jugak aku snap picture dia hahhh...


Macam-macam stail dibuatnya bila melihat bayangnya sendiri. Dah ler mulut becok entah apa-apa dikatakannya aku pun tak faham. Hehe... Macam-macam lah kojenya untuk mencuri perhatian mak dan ayah.


Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. bagus alia main sendiri, mak dan ayah tengah tunggu penguguman cuti ke tak ni hihihi

    BalasPadam

Terima Kasih! Kerana sudi memberi komentar di blog Fiza. Komen yang baik-baik aje. 😊😆👏#budibahasabudayakita

fizalinolie@gmail.com