Hola 
Walaupun hari ni kita umat Islam sedang sibuk menyambut Aidiladha. Namun, masa tidak membatasi keinginan kita untuk berkongsi ilmu mahupun cerita.

Sudah menjadi rutin Fiza... Online news adalah first place untuk Fiza lepak dan antara online news yang selalu Fiza terjah adalah okezone.com. Apa yang menarik... Membuatkan Fiza tertarik?

Hurmmm... Ruangan jagadunik adalah jawabannya sih!!

Ruangan ini banyak memaparkan kisah pelik yang berlaku di seantero dunia dan kali ini kisah yang membuatkan Fiza suka nak kongsikan adalah mengenai motosikal yang diperbuat daripada manusia. Ada ke?

Mana ada... Motosikal diperbuat daripada manusia.

Cuba tengok! Sekali pandang kita melihat model wanita tengah menunggang motosikal. Still tak perasan kan... Tu kalau kedua, ketiga dan keempat kali... Andai diamati, pasti kita perasan yang motosikal tersebut adalah diperbuat daripada manusia.

Namun, itu hanyalah model sahaja sih!

Untuk makluman, Seniman Trina Merry dari San Francisco adalah orang yang bertanggungjawab di dalam kreativiti ini di mana beliau memerlukan masa selama 18 jam untuk melukis pada tubuh modelnya bagi menghasilkan sebuah motosikal. Hasil kerjanya telah terpilih untuk big event bagi motosikal di Amerika Syarikat.

Sungguh kreatif kan...

Wallahualam!


Nota Kaki : Sumber info dan gambar adalah daripada okezone.com.