Assalamu'alaikum,  hai...
Masih tidur ke atau dah pun bangun? | Entri pertama untuk harini. 


"Kembali tidur untuk melanjutkan mimpi atau bangun dari tidur untuk mewujudkan mimpi"

Kata-kata motivasi ibarat makanan buat otak. Andai kita mampu menghidangkan makanan terbaik buatnya... Fiza pasti mood positif akan hadir secara semulajadi. 

Nak jadi yang terbaik... Kita kena cuba selalu berfikiran positif walaupun hakikatnya bukanlah suatu yang mudah. Yup! Mulut memanglah mudah untuk berkata-kata... Tapi, adakah kita mampu melakukannya... Semuanya berbalik kepada nawaitu kita... 

Simple things... Tentang tidur. Adakah kita nak teruskan tidur sampai matahari terpacak? Ke bangun seawal pagi untuk mewujudkan mimpi? 

Apa-apa pun... Selamat pagi semua. Semoga harini lebih baik daripada semalam 😊

#motivasipagi

4 Comments

  1. Selamat pagi Fiza, tak syok tidur lelama rasa hilang nikmat nak tengok matahari muncul, burung-burung terbang, ayam berkokok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... Bila lambat bangun. Badan pun sakit semacam je. Mood pun swing... Phewwww..

      Delete
  2. Bangun pagi banyak kerja kea buat..kakau tidur habis semua ke laut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Bila dah lewat bangun... Mood nak mengemas pun malas... Huhu.

      Delete