Assalamu'alaikum...
Begitulah adat orang popular mesti ramai peminatkan... Tengok sajalah 3 artis terkenal Malaysia iaitu Lisa Surihani, Zizan Razak dan Aaron Aziz... Dah melebihi sejuta pengikut twitter mereka. 

Sumber gambar adalah daripada Mstar Online

Hurmmm... Bilalah pengikut twitter aku nak seramai tu yer, nak cecah 100 pun susah. Jangan bermimpi di siang harilah... Itulah bezanya orang yang popular dengan orang biasa seperti aku. Jauh langit dari bumi... Hehe. Memang pun jauhlah kan. Betul lah tu! kalau tak... Tak jadi pun perumpamaan tu. 

Sebenarnya, nak tambah kenalan tu senang jer kalau kita rajin. Tapi kalau malas macam aku ni alamat tak bertambah ler pengikut.



1 Comments

  1. artis n org terkenal normallah..muni ni nk bukak akaun twitter pun malas apa kes..

    ReplyDelete