Jangan benci cintaku, minggu pertama

Assalamu'alaikum, hai... Jangan benci cintaku , minggu pertama | Korang layan tak slot akasia tv3? Fiza so far layanla jugak. Selalu tengok di internet je. Untuk episod 1-5, ia mengisahkan tentang perkahwinan Shah dan Fika. Shah amat menyayangi Fika, walaupun …

BACA SETERUSNYA >>
Bertukar tarikh siaran

Assalamu'alaikum, hai...  Bertukar tarikh siaran | seawal jam 8 malam terpacak depan tv. Kononnya nak tengok buletin dan cerekarama apabila terbit fajar . Alih-alih... Buletin setengah jam je... Lepas tu perlawanan bola sepak FA akhir antara pasukan Selangor d…

BACA SETERUSNYA >>
Terhentinya doa

Assalamu'alaikum, hai...  Terhentinya doa | Satu lagi telemovie istimewa raya yang bakal ditayangkan malam esok, jam 9 malam ... Ahad dan semestinya di tv3. Antara para pelakon yang turut menjayakan telemovie terhentinya doa adalah seperti Saharul Ridzwan, Ni…

BACA SETERUSNYA >>
Minum sambil layan andainya takdir 2

Minum sambil layan andainya takdir 2 | Alhamdulillah, harini dah hari ke-16 Fiza berpantang. Hurmmm... Pantang keguguran sama je macam pantang bersalin... Asyik lapar je kerja. Walaupun asyik makan je kerja... Bengkung tetap pakai.  Sambil layan drama... Fiz…

BACA SETERUSNYA >>