Perlukah anak pandai membaca pada usia 7 tahun, Apakah pandangan anda?

Assalamu'alaikum, hai... Semalam sempat jugak scroll fb, baca status kawan-kawan dan tetiba Fiza tertarik dengan satu artikel ni... Korang mesti malas nak cari kan. So , di sini... Fiza dah siap copypaste artikelnya? ************ PENDIDIKAN AWAL …

BACA SETERUSNYA >>
Bersedekahlah walaupun sedikit

Assalamu'alaikum, hai... Pepagi memasukkan input positive di minda dengan harapan ia mampu membawa aura positif sepanjang hari . Untuk menjadi insan yang terbaik bukanlah mudah . Namun, andai kita senantiasa mencari jalan untuk memperbaiki diri menjad…

BACA SETERUSNYA >>
Happy Women Day!

Assalamu'alaikum, hai... Happy women day guest ... Masih tak terlambat lagi kan Fiza nak ucapkan. Seriously , Fiza lupa akan tarikh hari wanita sedunia harini. Pagi tadi, encik suami send mesej di WhatsApp wish ... Macam pelik je. Haha... Biasalah, part mengin…

BACA SETERUSNYA >>
Cupcake Vanila in the house!

Assalamu'alaikum, hai... Alhamdulillah, setelah settle semua kerja-kerja rumah, Ain pun dah tidur. Apalagi, selain 4 pagi ... Masa Ain tidur nilah, Fiza akan cepat-cepat updated blog. Syukur di atas peluang dan ruang yang ada. Kebiasaannya, Khamis dan Jum…

BACA SETERUSNYA >>
Casio, Adakah jenama tahan lama?

Assalamu'alaikum, hai...

BACA SETERUSNYA >>