Entri Reviews Makanan Dapat Pageview Tinggi Tak? | Assalamualaikum, korang apa khabar? Fiza pulak... Alhamdulillah, sihat hendaknya. Entri pagi ni, Fiza nak share berkaitan blog. Lama jugak Fiza tak share tentang blog... Lagi-lagi berkaitan dengan pageviews. Seperti yang kita tahu, pageview adalah term yang sangat blogger tekankan. Kalau betul dengan gaya penulisan, boleh berjuta pageviews masuk. Namun, kekadang tak semua entri boleh sangkut di first page google. Betul tak?
Reviews makanan dapat PV tinggi
Entri Reviews Makanan Dapat PV Tinggi
Namun, Fiza nak share jugaklah jenis entri yang orang selalu carik based on pengalaman sendiri. Kalau korang perasan, terutamanya yang selalu singgah sini... Ada masa Fiza ada jugak reviews pasal makanan yang Fiza pernah rasa... Terutamanya, makanan² yang terdapat di pasaraya. Serius... Fiza buat reviews pun santai²... Dan rasanya jumlah perkataan pun takdelah mencapai 500-1000 patah perkataan... Tapi, ada jugak beberapa entri mendapat pageviews yang agak banyak.

Apa yang Fiza peratikan... Maklumat yang orang akan carik pasal makanan ni adalah berkaitan harga, mana nak beli, kandungan produk dan akhir sekali... Sedap ke tidak.

Fiza sendiri pun, lately... Lebih suka google dulu sebelum membeli. Al-maklumlah harga barang sekarang ni agak mahal. Kekadang tu, harga macam tak masuk akal. Alih² indah khabar dari rupa... Lansung tak sedap kandungannya.

Fiza pernah buat beberapa reviews beberapa jenis produk makanan dan antaranya adalah seperti berikut :-
Pendapat Mengenai Min Cha
Reviews Susu Omega
Reviews susu Ensure untuk orang tua dan beberapa jenis makanan lain lagi
Ternyata, ramai yang tercari-cari maklumat mengenai beberapa produk tersebut. Terbukti, apabila pageviews seminggu untuk entri tersebut mencecah ribuan... Walaupun hakikatnya, entri Fiza takdelah panjang mana... Penulisan pun santai² je.

Contohnya :-
Reviews makanan pun dapat trafik tinggi
Entri Pendapat mengenai Min Cha mendapat pageviews 12454 untuk seminggu. 

So, kesimpulannya... Tips nak dapat pageviews banyak, bolehlah buat reviews produk makanan di pasaraya jugak... Tak semestinya reviews pasal makanan dekat kedai makan atau hotel jela kan...

Simple update dari Fiza untuk pagi ni. Semoga memberi manfaat buat rakan blogger yang lain.

Terima kasih. Have a nice day semua.