Assalamualaikum, hai...
Love Quote Daripada Richard Bach | Sesekali bila terbaca quotes cinta, tanpa sengaja ia memberikan aura untuk throwback kisah cinta yang lalu. Salah satu quote cinta yang Fiza suka ialah daripada Richard Bach.


True love stories never have ending

True love stories never have ending - Richard Bach

Yang bermaksud cinta sejati adalah kisah yang tak akan pernah berakhir. Sangat mendalam maknanya kan! Namun adakah kita mampu mempertahankan cinta kita dengan pasangan, lebih-lebih lagi pada zaman sekarang... Sungguh mencabar. Kekadang... Takde zuriat, masalah kewangan, suami baran, isteri curang... Menjadi alasan kepada penceraian dan kisah cinta akhirnya berakhir di situ.

Jadi, bagaimana untuk kekalkan cinta antara pasangan... Agar cinta itu kekal hingga ke akhir hayat. Semuanya tentang PILIHAN. Walau sebanyak mana pun ilmu rumahtangga yang kau cedok, tapi masih memilih untuk mencari yang lain. Kisah cinta itu tetap berakhir dengan perpisahan. Kan! Namun, for those yang tahu apa itu erti cinta. In Shaa Allah, true love stories never have ending.

Sweet kan quote ni. Boleh jadi idea untuk ditulis atas kad harijadi pasangan kan... Tak pun untuk suprise note letak di tempat mana pasangan selalu lending... Confirm! Si dia akan menyukainya.
Sayang, Love u so much... Semoga, kisah cinta kita tidak akan pernah berakhir dan sentiasa mekar hingga ke akhir hayat. Happy birthday sayang..
Itu sekadar contoh kata-kata untuk ditulis atas kad harijadi je ye. Birthday my husband dah lepas dah. Haha...

#quote
#quoteoftheday
#lovequotes