Assalamualaikum, hai...
fizacrochet.com - Alhamdulillah, dua hari lepas Fiza dapat email dari lazada... Jemputan untuk menyertai 'LAZADA SHOPATHON BLOGGER CONTEST' yang mereka anjurkan... Disebabkan sedikit sibuk, baru harini Fiza berkesempatan untuk melihat balik email tersebut. 


Shoperthon blogger contest

Ternyata, Lazada Malaysia mengadakan satu contest untuk semua blogger... Bersempena Lazada 9.9 Festival Sale dorang. Sale kali ni, Lazada bagi diskaun sehingga 90% dengan lebih dari 1000 voucher & lebih dari 100 jenama yang terlibat dan harga bermula RM0.90!!!... Mana nak dapat harga barang semurah tu kan?

Begitu jugak dengan contest ini... Rugi tak join, sebab dengan mengikuti contest ini... Lazada dengan baik hatinya akan memberi voucher worth RM30 untuk sesiapa yang participate. Menarik kan?

Bagi blogger yang tak join lagi, korang boleh klik di sini LAZADA SHOPATHON BLOGGER CONTEST untuk lebih detail.

Ok! Untuk Lazada Shopathon Blogger Contest ni, ia terbahagi kepada dua session... Iaitu :-
  1. First Session - 1 Sept until 9 Sept 2018 ( All you ever wanted)
  2. Second Session - 21 Sept until 27 Sept 2018. As soon as possible dorang akan umumkan.
So, task untuk first session ni... Para peserta kena pilih 3 produk yang kita nak beli di Lazada dari dulu lagi. Tak jugak terbeli-beli dek kerana harga. Haha. Make sure produk tersebut available dan valid di Lazada.

Berikut adalah 3 jenis barang yang menjadi pilihan Fiza. Huhu... Rambang mata tau kalau part membeli atas talian... Mahunya berejam hadap Lazada App. Tetiba rasa nak semua barang di Lazada oiii... Berhantu sungguh!

Tapi, akhirnya Fiza pilih...

#1. ITATA 12kg Japanese Hygienic Rice Dispenser


Murah kan harganya. Since dah start bina rumah sendiri, Fiza pun dah start jugak shopping peralatan dapur dan antara barang di Lazada yang Fiza impikan adalah tempat letak beras dia. Sangat bagus. Murah pulak.

#2. Heavy duty 6 Speed Tilt Head Stand Mixer


Ni pun antara barang yang Fiza nak beli. Kalau tengok harga lepas sale. Memang wow sangat. Dari dulu lagi dah aim mixer jenis ni.

#3. MMX-Ewant 8L Multi-Functional Electric Pressure Cooker


Hurmmm... Tengok harga kemain lagi. Mengoda sungguh. Hakikatnya, inilah barang ketiga yang Fiza berangan nak beli. Kenapa? Sebab ia sangat² membantu kerja² memasak. Tu pun best on feedback mereka yang dah membeli. Apa tunggu lagi... Harga pun dah turun. Kenalah grab 1. Hehe...

That it's, mudah kan contest ni. Jangan risau, artikel anda boleh ditulis dalam pelbagai bahasa. So, harap lebih ramailah blogger join dan memeriahkan sale festival Lazada. Jom!!!!