DIA YANG MENULIS

Minum sambil layan andainya takdir 2

Minum sambil layan andainya takdir 2 | Alhamdulillah, harini dah hari ke-16 Fiza berpantang. Hurmmm... Pantang keguguran sama je macam pantang bersalin... Asyik lapar je kerja. Walaupun asyik makan je kerja... Bengkung tetap pakai. 


Sambil layan drama... Fiza makan biskut Jacob's weatmeal cicah susu... Alhamdulillah, sedapppp sangat. Mengenyangkan. 44 hari pantang, 44 hari jugak Fiza makan biskut ni. 

Hurmmm... Tu part makan... Part drama andainya takdir 2 pulak... Tihah makin baran dalam episod 11... Asyik nak marah dengan anak je kerja. Normah (ibu Airil) pulak kena cerai dengan suaminya Jalal... Semuanya dek kerana cemburukan Kiah (Norlie Tamam). 

Tu la... Akibat mulut, badan binasa... Terlampau cemburu... Suami pun berani nak ceraikan... Allahu Akhbar, emo pulak Fiza tengok drama malam ni... Apa-apa pun, semua tu pengajaran buat kita... Kita kena selalu Husnuzon... Dan doakan yang baik-baik... In Shaa Allah, semua pun baik-baik. Wallahu'alam... 

Selamat malam all.

Bismikallahumma ahya wa amut (Dengan nama-Mu ya Allah aku hidup dan mati).

Post a Comment

0 Comments