Assalamu'alaikum, hai...
Lagu lagi syantik? | Semalam Alia nyanyi masa balik sekolah. Al-maklumlah, encik suami selalu bukak radio dalam kereta... asyik sebut 'Syantik' tak berpenghujung je kerja dia. Fiza pun google lirik lagu Syantik... Rupanya tajuk lagu dia lagi syantik. Ada jugak Fiza tengok klip video lagu ni lalu di facebook. Malas nak layan. Biasalah... Dah tua-tua ni malas sikit nak layan lagu... lainla masa muda-mudi dulu... Kalau boleh semua lagu nak save. Haha...

Lagu lagi syantik oleh siti badriah
Kredit : www.kkbox.com

Lirik Lagu Lagi Syantik - Siti Badriah

hei sayangku
hari ini aku syantik
syantik bagai bidadari
bidadari di hatimu

hei sayangku
perlakukanlah diriku 
seperti seorang ratu
ku ingin dimanja kamu

hei sayangku, hari ini aku syantik
syantik bagai bidadari, bidadari di hatimu
hei sayangku, perlakukanlah diriku
seperti seorang ratu, ku ingin dimanja kamu

emang lagi manja, lagi pengen dimanja
pengen berduaan dengan dirimu saja
emang lagi syantik, tapi bukan sok syantik
syantik syantik gini hanya untuk dirimu

hei sayangku, hari ini aku syantik
syantik bagai bidadari, bidadari di hatimu
hei sayangku, perlakukanlah diriku
seperti seorang ratu, ku ingin dimanja kamu

emang lagi syantik, emang lagi syantik

emang lagi manja, lagi pengen dimanja
pengen berduaan dengan dirimu saja
emang lagi syantik, tapi bukan sok syantik
syantik syantik gini hanya untuk dirimu

emang lagi manja, lagi pengen dimanja
pengen berduaan dengan dirimu saja
emang lagi syantik, tapi bukan sok syantik
syantik syantik gini hanya untuk dirimu


********

Sekarang ni Fiza tengok... Suatu lagu tu seperti bermusim. Haritu... Memanjang lagu upiak... Aku belum mandi... Dok disebut-sebut. Sekarang ni lagu lagi Syantik pulak... Famous. Kan? Betul tak?

#LagiSyantik

0 Comments