Assalamu'alaikum, hai... 
Kembalikan Sinarnya, 21 Julai 2018 | Seperti kebiasaan, bila ada masa... Fiza suka update promo drama di tv. Atleastbefore nak menonton... Kita dah tahu dah bayangan sesuatu drama tu macam mana... Pelakon yang terlibat, siapa? Jadi boleh decide, nak tengok ke tidak nanti. 

Kalau last week kita dah tengok dah... Drama apabila terbit fajar... Cerekarama weekend ni pulak berjudul... Kembalikan Sinarnya arahan Khalid Nadzri. Ia akan disiarkan di tv3... Jam 9 malam. Antara pelakon yang terlibat adalah seperti Aedy Ashraf, Hafidz Roshdi dan Dian P.Ramlee.

Kredit : www.myinfotaip.com

SINOPSIS KEMBALIKAN SINARNYA
Berdasarkan blog myinfotaip, cerekarama tersebut mengisahkan tentang seorang lelaki bernama Azali.  Azali ialah seorang anak didik arwah atuk Uzhma yang kuat agama suatu ketika dahulu. Namun, dia mula berubah selepas berpindah ke Kuala Lumpur dan ayahnya pula sering ke luar negara untuk bekerja. 

Apakah yang membuatkan Azali berubah? 

*******

Fiza tengok promo di tv...  Azali siap jatuh dalam lubang kubur tau. Promo macam best... Tapi tak taula, best ke tidak? Ye tak? 

Save the date ok! 

Selamat petang semua. Jangan culas minum air... Sekarang ni musim kering... Tempat Fiza seminggu lebih dah tak hujan. Huhu... 

#CerekaramaTerbaru
#KembalikanSinarnya