Assalamu'alaikum, hai... 
Di mana nak beli novel Jangan benci cintaku? | Hehe... Disebabkan penangan drama Fika-Cu dan Shah, Fiza tengok status di fb ramai yang tengah carik novel tu. 

Beli novel online

Masa Fiza check status order tadi, sempat jugakla search di Shopee... Kot-kot ada tak menjual novel... Seperti biasa, Shopee tak pernah menghampakan. So, for those yang nak beli novel Jangan benci cintaku... Bolehlah online shopping di Shopee... Rata-rata penjual menjual novel tersebut dengan harga RM23 ke RM25 je... 

Zaman dah moden, barang pun boleh beli di hujung jari... Yang penting ada internet banking. Betul tak? 

#Novel

0 Comments