DIA YANG MENULIS

Pelbagai keistimewaan di sebalik topup melalui aplikasi BOOST

Assalamu'alaikum, hai...
Pelbagai keistimewaan di sebalik  topup melalui aplikasi BOOST | Alhamdulillah, selepas dua bulan menggunakan aplikasi boost... Ternyata ia memberikan pulangan dan peluang untuk Fiza menjana income dari rumah dengan mudah. Kenapa Fiza kata ia mudah dan berbaloi...

Kelebihan menggunakan aplikasi Boost

01 | INVITE RAKAN DAPAT BONUS
Pertama, dengan hanya invite rakan untuk reload telco menggunakan aplikasi ini. Kita akan mendapat bonus. Bukan tu je. Apabila rakan yang kena invite topup RM10 pertama jugak akan mendapat cashback sebanyak RM5.





02 | RELOAD UNTUK DIRI SENDIRI DAPAT CASHBACK
Selain itu, kita jugak akan mendapat cashback bila kita membuat transaksi untuk topup telco handphone sendiri. Menarik kan. Malah setiap bonus yang kita perolehi apabila mencapai RM200 boleh dimasukkan ke dalam akaun bank. Tapi, bagi Fiza... Fiza gunakan untuk modal jual topup.



03 | RELOAD UNTUK ORANG LAIN DAPAT BONUS
Kemudian, aplikasi ini juga membenarkan kita untuk menjual topup tanpa perlu bayar yuran pendaftaran. Sangat berbaloi. 

Alhamdulillah, setakat ni hasil menggunakan aplikasi ni... Fiza mampu topup tanpa menggunakan duit lain. Semuanya dek kerana keistimewaan yang ditawarkan melalui aplikasi ni.

Rugi kalau tak guna aplikasi ni untuk reload. Jika korang nak daftar. Boleh klik link seperti di bawah untuk mengetahui cara bagaimana reload handphone menggunakan aplikasi Boost.


[Baca entri Berkaitan? ]

Selamat mencuba!

Post a Comment

1 Comments

  1. Bagusnya aplikasi ni, zumal dah ada tapi tak tahu guna. hehehe

    ReplyDelete