Minggu Separuh Akhir Konsert Gema Gegar Vaganza 2 / 2018 Semalam | Permulaan konsert memang Fiza tak tengok... Al-maklumlah, still sibuk bancuh susu anak-anak... Tapi, Fiza boleh duduk senang layan GGV2... Start kumpulan Inteam diumumkan sebagai Star of the weeks. 

Then, untuk juri jemputan... Dorang jemput Ameng bekas kumpulan Spring. Pada Fiza semua persempahan minggu ni rate dia so... So je. Mungkin dorang simpan bakat untuk konsert akhir next week kot. Kan? Tapi... Pada Fiza, Adeep Nahar seperti berpeluang untuk menjadi juara GGV2. Namun, Fitri Hariz adalah pencabar terdekat dia... Every week, dia jugak seperti Adeep Nahar... Ada je kelainan yang dorang bawak... Sampaikan kita tertunggu-tunggu akan persembahan mereka berdua. 

GGV2 Separuh akhir

Kemudian, untuk konsert separuh akhir jugak... Ada dua penyingkiran. Lagi pula dalam konsert akhir next week, setiap peserta akan buat persembahan battle. So, yang tersingkir adalah kumpulan Devotees dan Mestica. Manakala Fitri Hariz diumumkan sebagai penerima anugerah gema kasih untuk minggu separuh akhir

SENARAI PESERTA DAN LAGU UNTUK MINGGU AKHIR GGV2

Untuk minggu kelima, berikut adalah senarai peserta dan lagu untuk konsert akhir GGV2 minggu hadapan. 

Hazwani&Heliza Battle dengan Awi Rafael dengan lagu berjudul Pejamkan mata

Adeep Nahar dan Fitri Hariz akan bawa lagu berjudul Al-Nuraa yang 5 yang 6

Brothers Battle pula dengan kumpulan Inteam dan lagu yang bakal mereka pertaruhkan ialah Lagu Al-Haq yang satu

Hurmmm... Adakah Adeep Nahar bakal juara GGV2? Kenalah tengok dan tunggu konsert akhir nanti... Next week

#KonsertSeparuhAkhirGGV2
#AdeepNahar