Assalamu'alaikum, hai....
Seperti yang kita sedia maklum, sekarang terdapat pelbagai aplikasi yang dibangunkan bagi memudahkan urusan dalam pelbagai tujuan. Contohnya dalam urusan jual beli nilai tambah handphone. Selalu kita beli di kedai-kedai adalah kertas berisi nombor topup yang gores dan reload kan? Beli pun korang tak dapat pulangan kan.



Tapi sekarang tidak lagi, dengan adanya Boost App. Kini, kita boleh beli topup secara online dan memperolehi RM1 setiap kali topup. Selain itu, kita juga akan mendapat bonus RM5 sekiranya kita invite kawan, then kawan pulak joined dan reload. Menarik kan. Malah, banyak lagi keistimewaannya.

Apa itu Boost App dan cara untuk register Boost App.



Boost App merupakan aplikasi yang dibangunkan dan telahpun diterbitkan pada google play store... Malah bersedia dimuat-turun oleh pengguna pelbagai jenis prabayar di Malaysia. Untuk mendaftar dan seterusnya cara penggunaan Boost App, berikut adalah caranya :-


  1. Muat turun aplikasi Boost App dari Google Play Store.
  2. Kemudian, Click pada register dan masukkan nombor telefon.
  3. Enter TAC yang dihantar ke nombor phone kita.
  4. Set up your wallet, iaitu masukkan maklumat seperti dalam ruangan yang disediakan.
  5. Masukkan Pin. Nombor pin digunakan setiap kali melakukan transaksi.
  6. Do you have an Invite. Just masukkan code : noryyhi untuk dapatkan ganjaran RM5 selepas reload sekurang-kurangnya RM10.0
  7. Berjaya.

Cara topup menggunakan aplikasi Boost App.
Bila dah berjaya mendaftar dan ingin melakukan topup, berikut adalah caranya, klik pada bahagian bertanda dan klik pada + payment mengikut bank yang kita guna untuk menambah nilai wallet boost app untuk topup dan minimum RM10.



Bila transaksi berjaya, automatik plan telco untuk topup akan keluar. Tambahkan nilai. Apabila keluar message shake. Koncangkan handphone dan automatik RM5 nilai tambah akan dimasukkan ke dalam Boost App wallet. Untung kan... Boleh guna untuk topup semula.

Cara untuk Invite friends untuk guna Boost App



Kemudian, untuk dapatkan lebih banyak ganjaran dan cashback.... klik pada get rewarded with cashback dan kongsikan di media sosial korang.

Menarik kan? 
Topup mudah, dapat ganjaran pulak.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh terus ke :-

Istagram : myboostapp
Facebook : myboostapp

Selamat menjana income semua 😊

#myboostapp
#caradaftarmyboostapp
#carainvitefriendsmyboostapp