Minggu ke-4 Maharaja Lawak Mega 2016 | bertemakan nilai-nilai moral bercirikan kebersihan. Minggu ke-3, Kevin dan Chilok terkeluar. So, hanya 12 ejen beraksi di pentas MLM minggu ke-4.

Minggu ke-3 MLM 2016 tak menyempat nak update. Almaklumlah, masa tu bercuti di rumah mertua... Pastu pulak Ain dan Alia berjemaah demam. So peluang nak tengok MLM 2016 minggu ke-3 memang takde. Tahu yang tersingkir pun... Encik suami yang bagitau.

Untuk minggu ke-4 ni... Alhamdulillah, boleh jugak layan dengan ditemani encik suami dan Alia. Ain pulak dah tidur... Apalagi. Peluang haruslah direbut. Hehe. Kami bertiga penyokong tegar Bocey. Diharap harapan nak tengok Bocey menjadi juara MLM 2016 tercapai. Aamiin...

Sumber gambar kumpulan Xola MLM2016 daripada google image

Then, untuk minggu ke-4 Maharaja Lawak Mega 2016, keputusan penuh menyaksikan ejen Xola tersingkir di pentas MLM 2016 berikutan persembahan mereka mendapat markah peratusan yang rendah daripada pihak juri dan undian sms para penonton.

Apa-apa pun, Bocey jugak yang best. Huhu... Sesekali tengok lawak... Gelak... Ada baiknya untuk badan. Apakah rahsia ketawa kepada manusia... Kenalah baca artikelnya DI SINI.