Episod 6 Tuan Anas Mikael... Sambungan episod 5, kisah Cik Ayu Maisarah lulus ujian memandu. Tapi dalam whatApp dia bagitau Tuan Anas Mikael... Dia gagal.

Dalam dok gelak dia tipu Tuan Anas Mikael di whatApp, tetiba Cik Su... Ibunya sergah dari belakang menyebabkan hp Ayu jatuh ke dalam kolam. Sejak itu Ayu lansung tak reply mesej Tuan Anas Mikael.

Dalam masa yang sama K datang ke rumah Tuan Anas Mikael dan terdengar perbualan Ayu dan ibunya tentang Ayu lulus ujian memandu. Apalagi K terus mesej Tuan Anas Mikael. Actually, Tuan Anas Mikael tak suka orang menipu.. Huhu, sapa suka orang tipu kita kan... Tapi, kes Ayu sebenarnya nak bergurau.

Sudahnya, ayu kena denda kena masak sepanjang hari... Then, dia ajak staff office datang ke rumah untuk merasa masakan Ayu. Semuanya kata sedap kecuali Tuan Anas Mikael.

Sumber gambar daripada google image

Kemudian... Untuk mintak maaf dengan Tuan Anas Mikael... Dia buatkan Tuan Anas Mikael kuih karipap untuk minum malam. Mulanya Tuan Anas tunjuk muka masam dan kata yang dia tak suruh pun buatkan air... Tapi, bila Ayu Maisarah minta maaf dan bagitau kenapa tak reply mesej. Wah! Tuan Anas siap bagi Iphone lagi kat Ayu. Kau ada... Mana ada bos baik sangat sampai bagi hp. Hahaaha... Mesti ada udang di sebalik batu right.

Paginya... Ayu menyediakan Tuan Anas Mikael air susu dan cookies homemade... Apakah yang terjadi selepas tu... Kenalah tonton episod 7 Tuan Anas Mikael -_-