Assalamu'alaikum, hai...
Alhamdulillah... Dua credited, satu bertambah. Thanks Nuffnang. Petang tadi, semasa balik kerja... Time tengah tunggu lampu traffik. Sempat jugak check akaun Nuffnang. Biasalah aku... Setiap Isnin pasti check akaun Nuffnang. Walaupun dah tahu... Earningnya tak sebanyak mana. Hehe...


Alhamdulillah... Ada lagi cpuv masuk... Dan kali ni kempen dari Sime Darby LPGA 2014. Menjadikan ia kempen kedua untuk bulan September. Tapi jangan salah faham... Entri ini bukan untuk menunjuk-nunjuk yer. Na'uzubillah... Takde terlintas sama sekali di fikiran aku untuk tujuan sebegitu. Sebaliknya... Sekadar untuk memotivasikan diri sendiri agar terus bersemangat untuk menulis di alam maya. 


Apa yang penting... Itu rezeki semalam. Esok lusa... Entah! Rezeki apa yang Allah nak bagi, kita pun tak tahu... Yang penting, seharusnya kita belajar untuk mensyukuri nikmat yang kita ada... 

Alhamdulillah...


4 Comments

fazlina rosli said…
Alhamdulillah rezeki.. best plak bc pasal nuffnang ni. Sbb xpenah try lg.

Feel free view my blog
www.mysecretvitamin.blogspot.com.my
Tahniah Fiza.. banyak yg menari2 tu... sy pun dpt yg sime darby tu... hehe
Mieza Jhaa K said…
Lama dah xjenguk nuffnang..entah hadiah apa dia bagi..kikiki
Fiza Rahman said…
Tahniah. Berderet2 tu.