08 August 2014

Suka Bila Alia Bagi Makanan



Assalamu'alaikum, hai...
Dah raya ke berapa entah... Tapi mood raya still kelaut. Masa terluang pun... Aku guna sebaik mungkin untuk melayan si Alia.

Petang tadi... Balik kerja aku gorengkan keropok ikan kegemaran hubby dan Alia. Bila dah muak dan pantang tengok kucing... Mulalah dia bagi kucing makan... Tak kiralah... Tengah makan biskut ke, coklat ke... Semua dia nak bagi kat kucing...


Kucing umah aku pulak tak memilih... Main hentam je. Bila tengok Alia makan... Mulalah kucing datang mendekati Alia... Macam tau-tau je Alia akan bagi makanan... Sabo jelah...


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! Kerana sudi memberi komentar di blog Fiza. Komen yang baik-baik aje. #budibahasabudayakita

fizalinolie@gmail.com