Dua hari dah berlalu... Episod 2 Playboy itu suami aku tak review lagi. Hehe...


Dalam dok Fina nak serang Raja Adrian... Tetiba Fina hampir nak terjatuh. Nasib baik Raja Andrian sempat sambut. Saling pandang memandang berlaku di situ. Apalagi Fina... Teruja dengan ketampanan Raja Andrian.

Cerita tak habis situ lagi okeh. Bila Fina balik rumah pulak. Ayah dan ibunya dok sibuk nak sambut birthday Fisya dan Fina bersama. Namun... Fisya tak setuju. Apalagi... Fina. Redha dan membiarkan birthday party tu diadakan untuk Fisya sahaja. Bagi tidak mengecewakan Fina... Ayah dan ibunya sambut birthday Fina dengan mengajaknya keluar dinner berempat. Tapi... Fisya tak ikut pun.

Pada hari sambutan harijadi Fisya. Raja Andrian datang dan mengetuk pintu. Fina yang bukak pintu... Sekali lagi Fina teruja dengan ketampanan Raja Andrian. Apalagi... Raja Andrian. Hampir-hampir mencium Fina. Namun... Sayang beribu kali sayang. Fina sempat hadiahkan penampar singgah di pipi Andrian. Then... Fina kena marah dengan Fisya... Sebagai tanda minta maaf. Fisya sanggup keluar dengan Raja Andrian...

Episod 2 stop kat sini... Nanti sambung lagi ceritanya ye :)