14 August 2013

Betul Ke Dia Nak Adik?



Assalamu'alaikum ♥,
Tengok!


Lately... Alia selalu buat perangai macam tu. Dah ramai dah yang tegur... Kata " kalau budak buat macam tu... Tandanya nak adik ". Semalam pun... Tetiba Alia buat macam tu depan mak. Sekali... Mak pun dok kata benda yang sama. 

Bila aku tanya apa kaitannya buat macam tu dengan nak adik. Mak pun tak tau... Katanya... Tu firasat atau pendapat orang dulu-dulu.

Apa relevannya ek! Pernah tak alami?


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! Kerana sudi memberi komentar di blog Fiza. Komen yang baik-baik aje. #budibahasabudayakita

fizalinolie@gmail.com