Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah... Entri ke-5 dari aku untuk hari ni. Entri yang ditaip sambil menonton cerita Hindi Pardes. Alia tengah tido. So, peluang aku untuk update belog.

Citer aku kali ni berkaitan dengan teknologi terkini iaitu pencetak mini PD233 untuk telefon pintar atau tablet. Bunyi macam hebat. Itulah yang diperkatakan di laman www.bharian.com.my yang sempat aku baca tadi... Masa nak tidurkan Alia.

PD233, spesifikasi Pencetak mini pd233, kelebihan pencetak mini pd233, kebaikan pencetak mini pd233,
Sumber snapping info adalah daripada laman www.bharian.com.my

Menurut sumber yang aku baca... Pencetak Poket mini ini diperkenalkan oleh LG Electronic (LG) dan berikut adalah kelebihan Pencetak Mini PD233, iaitu :-

1. Memudahkan penggunanya mencetak gambar secara terus selepas diambil melalui telefon pintar atau tablet.

2. PD233 adalah pencetak poket mini yang memberikan kualiti cetakan gambar terbaik dan pantas. Hanya perlu menyambungkan telefon pintar dengan pencetak melalui sambungan WiFi.

3. Pencetak poket mini ini boleh digunakan untuk pengguna telefon pintar Android dan iOS.

4. Pencetak yang kecil ini sangat menarik dan mempunyai bentuk luaran yang stylish.

5. Hasil cetakan dari pencetak ini akan berukuran 5.1 x 7.6 cm, saiz yang sangat praktikal untuk dikongsi atau dijadikan kenangan.Pengguna hanya perlu muat turun aplikasi pencetak ini dan seterusnya hanya perlu menyambungkan telefon pintar dengan pencetak poket mini dan boleh terus mencetak dengan pantas.

Tulah antara 5 fakta mengenai pencetak mini terbaru untuk telefon pintar yang wajib kita ketahui sebelum berkira-kira untuk membelinya.

Cute kan PD233? Berapakah harganya yer? Mesti first edition mahal... Macam telefon bimbit gak. Hurmmm... Macam-macam gajet ada sekarang ni. Tak terkejar kita dibuatnya.

Begitulah antara spesifikasi pencetak mini terbaru untuk telefon pintar yang membuatkan aku teruja untuk berkongsi mengenainya.

Pada sudi singgah baca entri aku. Jutaan terima kasih aku ucapkan. Lain kali datanglah lagi. Hehe...

Sekian. Wassalam...