Assalamu'alaikum...

Alhamdulillah... Sekali lagi aku berpeluang untuk update blog. Tajuk entri aku kali ini berkisar tentang satu daripada 1000 cara untuk turunkan berat badan. Ia bukannya tip atau petua daripada aku sendiri tau... Tapi hasil daripada pembacaan aku dalam sebuah artikel "Dieting for teenagers" oleh Jason Falson di mana beliau menyarankan terutamanya kepada para remaja yang ingin turunkan berat badan... Amalkan mengambil sayur-sayuran terutamanya salad. Kerana salad dikatakan mampu turunkan berat badan. Selain tu, salad jugak dikatakan mampu membantu kekal bertenaga sepanjang hari. Tu lah kebaikan salad yang mungkin kita tidak ketahui selama ni.

Sebenarnya banyak cara untuk turunkan berat badan. Tinggal hanya nak tak nak je kita berusaha. So, tepuk dada... Tanya sama hati ok!

Entri ringkas dari aku. Pada yang suka makan kacang bendi, ada tip untuk kalian : Cara hilangkan lendir pada kacang bendi. Semoga info ringkas ini memberi manfaat kepada insan yang sudi singgah di blog entah apa-apa ni. Thanks yer pada yang sudi singgah.

Sekian. Wassalam...