Assalamu'alaikum,
Selamat Petang.

Hakikatnya... Apabila memiliki anak. Sudah pasti kita ingin sediakan yang terbaik right. Dari segi persekitaran, keperluan mahupun makanan.

Reviews

Contohnya... Dalam memilih pampers terbaik untuk bayi kita. Walaupun sekarang dah wujud CD bagai. Tapi Fiza masih belum berminat untuk mencubanya. Lagi-lagi Alia sekarang dah selesa menggunakan Huggies dry pants... Alhamdulillah! Sampai sekarang Alia tak pernah ada ruam lampin. Ada tip lain jugak sebenarnya... Cara untuk elak ruam lampin. Tapi... Entri kali ini bukan tentang itu. Yang tu. Lain masa Fiza share ok. Kalau Fiza ingatlah kan... InsyaAllah!

Pandangan Peribadi Tentang Huggies Dry Pants Berdasarkan Pengalaman Peribadi

Berbalik pasal huggies dry pants. Memang bagus. Senang nak pakaikan dan mudah untuk dibukak. Just koyak belah tepi jer. Sekarang lagi lah. Alia bukan main payah untuk dipakaikan pampers. Ambik masa kalau guna yang biasa. Maksud Fiza yang bukan jenis seluar. Kalau guna huggies dry pants... Bayi nak duduk ke. Berdiri ke. Ia fleksibel untuk dipakaikan. Huggies dry pants memang terbaik!

Namun... Itu hanyalah pendapat Fiza sebagai pengguna yang menggunakannya. Setiap orang punyai pendapatnya yang tersendiri. Malah, bebas untuk memilih yang terbaik untuk anak-anak kan.

Sekian. Quick update dari Fiza mengenai Kebaikan huggies dry pants.

Wassalam...