Episod Akhir Drama Julia TV3



Hola 


Slot Akasia Julia di TV3 akhirnya dah tamat. 

Semua tekaan aku semalam semuanya salah. Haha... Aku ingatkan Julia akan balik semula kepada Amir, Nurain pulak meninggal time melahirkan anak... Azwan pulak aku sangkakan bahagia dengan catherina di mana Julia turut menyerahkan hak penjagaan anak kepada Azwan. Tetapi, rupanya Julia pergi oversea dengan anaknya, pergi meninggalkan semua orang.

Simple ending bagi aku. Tak best! Citer dia macam tergantung jer :(

Harap-harap drama baru cinta itu milikku best... Harap-harap lah yer.


Episod Akhir Drama Julia TV3 Episod Akhir Drama Julia TV3 Reviewed by fiza linolie on November 08, 2012 Rating: 5

4 comments:

  1. hu..dah lama tak tgk tv..dah habis rupanya.

    ReplyDelete
  2. hahaha.. semua org teka semua nye salah kan.. ape yg fiza teka tu same la ape yg shera teka.. boleh tersasar lak..

    ReplyDelete
  3. @Ikhmal MaliqueHa'ah Ikhmal, dah habis... Tapi sayang ending dia simple sangat :(

    ReplyDelete