Showing posts from November, 2011Show all
:: Salam Aidiladha buat semua ::

Assalamualaikum^^ Selamat pagi warga blogger dan rakan-rakan semua . Dikesempatan ini Fiza ingin mengucapkan Selamat menyambut Hari raya Aidiladha . Mohon maaf andainya Fiza ada terlanjur kata, terkasar bicara sepanjang perkenalan kita dan semoga Allah memberkati …

BACA SETERUSNYA >>
:: Jom Mengenali diri dengan Rahsia Tahi Lalat ::

Hola ^^ Selamat berehat di hujung minggu semua. Hurmmm... Sekali sekala nak gak manjakan badan di hujung minggu ni kan... Bercakap pasal badan, tetiba lak Fiza ingin kongsikan beberapa rahsia mengenai badan terutamanya tentang tahi lalat . Kekadang ada benarny…

BACA SETERUSNYA >>
" Seorang Wanita pasti akan melaluinya "

Hola ^^ Selamat pagi semua... Pagi-pagi lagi Fiza dah sajikan dengan makanan yer... Apalah! Saja jer nak menyakitkan mata dan keinginan orang yang melihat... Hehe. Tapi, senang hapa! semuanya ada kat kedai jual makanan... Yang penting duit kena ada. Betul tak? . N…

BACA SETERUSNYA >>
:: Ketagihan PasTa LoL ::

Hola ^^ Apa khabar semua? Semoga hari ini lebih baik daripada hari semalam hendak-NYA.  Hehe... Sedapkan gambar pasta kat atas tu . Namun, entri kali ini... Fiza bukanlah ingin bercerita pasal makanan atau Fiza yang mengidam nak makan pasta . Hehe... Tapi, Fiza in…

BACA SETERUSNYA >>
Wordless Wednesday : Betul ke semua orang suka ???

Hola ^^ Suka bangat... Hehehe. Terima kasih kerana sudi singgah di blog saya :)

BACA SETERUSNYA >>
SEGMEN | Lulu Caldina Ajak Blogwalking

Hola ^^ Lulu caldina Ajak Blogwalking... Jom Join sama-sama... Jom! Join di Sini

BACA SETERUSNYA >>