:: Dasyat weii... Macam mana tu? Tak Mandi selama 37 Tahun ::

Hola,

Salam dunia maya seawal pagi untuk kitak orang ( korang ) *** Bahasa Sarawak bah. Nak gak selitkan bahasa sarawak dia yer. Bajet ada ke orang nak belajar bahasa sarawak. Hehe...  Orait, kali ni Fiza ingin kongsikan satu cerita yang menarik Fiza rasa kerana ia mengisahkan tentang seorang lelaki yang tak mandi selama 37 tahun.... Hurmmm... Macam manalah yer, selesa ke?


Apa-apa pun, perkara ini berlaku di varanasi di mana seorang lelaki yang dikenali sebagai Kailash Singh, 65 tahun dikatakan yang paling berbau di dunia kerana tidak mandi selama 37 tahun. Kenapa perkara ini berlaku? Tak ada air ke?

Hakikatnya, menurut sumber yang diperolehi, lelaki ini mempunyai sebabnya yang tersendiri untuk tidak mandi selama 37 tahun iaitu kerana inginkan anak lelaki, Lelaki ini mengikuti saranan daripada seorang pendeta untuk tidak mandi

Lantas...   Sejak tahun 1974, Kailash pun memutuskan untuk tidak mandi. Bahkan lelaki yang tinggal di Desa Chatav, Varanashi, India ini lebih memilih mati daripada mandi. Walaupun pekerjaan Kailash sehari-hari adalah bertani, dimana pekerjaan ini mengeluarkan banyak keringat. Dia 'membersihkan' dirinya dari keringat dengan cara berjemur di petang hari sambil mengisap ganja. Fuhh! Dasyat gak yer kisah lelaki ni...

Macam-macam kan perangai manusia. Hurmmm... kalau takde macam-macam perangai, dunia pun sunyi tanpa cerita... Ye tak?

Apa-apa pun selamat berhujung minggu!


Sumber Info : okezone.com



:: Dasyat weii... Macam mana tu? Tak Mandi selama 37 Tahun :: :: Dasyat weii... Macam mana tu? Tak Mandi selama 37 Tahun :: Reviewed by fiza linolie on June 25, 2011 Rating: 5

12 comments:

  1. Awan Biru : Tu lah pasal awan. Kita sehari tak mandi pun dah gelisah semacam. Ni kan pulak bertahun-tahun. Pasti pengsan wooo...

    ReplyDelete
  2. moral of the story, jgn tak mandi .. hehe

    ReplyDelete
  3. teranjat boiboi..haha
    by the way nc topic..

    ReplyDelete
  4. iPai : Betul kata awk. Saya sokong 100%

    ReplyDelete
  5. Nazreen-Senget : Hehe. Teperanjat yer =) jgn tak mandi =)

    ReplyDelete
  6. adoi sbb tak releen lgsung!sbb nak ank laki takmo mandi?selera pulak bini dia.kahkahkah gelak jahat!

    ReplyDelete
  7. mesti busuk gila kan..xde org nk dekat dgn dia rasenye..

    ReplyDelete
  8. jadi budak lelaki tu hasil tak mandi la ye?he

    kalau kita, semua tu ditentukan Allah, tak perlu melampau sampai begitu sekalikan?

    ReplyDelete
  9. bole jd geng ^_^ anis xsuka mndi.Opps ! haha

    *akak..........rendu =p

    ReplyDelete
  10. woh? tak mandi 37 taun? aisey! farah sehari pn kena mandi 2 atau 3 kali.. macamana la dia selesa dgn tak mandi ni?? confuse kejap!

    ReplyDelete